claesbilder

Bilder om allt och ingenting

Inte lätt med bara 4,3 tum

6 kommentarer

Har varit i Grekland ett par veckor. Hade som ambition att ändå fullfölja ”fotoutmaningen” under tiden. Att publicera egna bilder var det enkla. Jag laddade upp dem i förväg och tidsinställde publiceringen i WordPress. Men att följa andras bilder, kommentera dem samt svara på kommentarer till mina egna bilder var värre med bara en liten mobil med skärm på 4,3 tum. Varken lätt att se eller skriva. Nästa gång jag är på resande fot med bara mobilen till hands tar jag nog en paus i stället 🙂

6 thoughts on “Inte lätt med bara 4,3 tum

  1. jag sköter allt via min telefon! allt från att kolla till att fota. funkar jättebra. 🙂
    (sen att mina bilder kanske inte blir riktigt lika häftiga som alla andras är en annan sak…)

  2. Det var ambitiöst tänkt! Bloggandet sköter jag helst vid datorn. Tack för dina kommentarer hos mig!

  3. Lite smått med en liten skärm … Gillar paddan lättare läsning då 😉 spännande bilder från er resa ser jag fram emot.

  4. Bra jobbat av dej men det kan bli lite svårt. Jag brukar inte vara så ambitiös när jag är borta. Jag är glad om jag har schemalagt ett gäng bilder innan jag åker och sen får jag titta ikapp på alla bilder när jag kommer hem.

  5. Det kan jag förstå. Jag använder iofs appen och funkar riktigt bra tycker jag vad gäller kommentarer.

Kommentera

