claesbilder

Bilder om allt och ingenting

269 Smått (279/365)

17 kommentarer

Smått

17 thoughts on “269 Smått (279/365)

  1. Otroligt fin bild! Häftigt fotat! Underbara Grekland! 🙂

  2. jag älskar den här bilden!

  3. Så läckert bild. Har också den knappen, men aldrig kommit mig för att testa. Men måste nog prova, bara rätt tillfälle dyker upp, (hoppas bara jag kommer ihåg knappen då..)

  4. Ser verkligen häftigt overkligt ut…. Vad är det för funktion som jag har missat att man ska kolla om man har?! Läcker bild!

  5. Snyggt!! Ser ut som små dockhus eller husen till en modelljärnväg! Rolig funktion som jag också måste prova på! 🙂

  6. Läckert! Har du nikon då eller finns effekten även på Canon? Jag blir då sugen på att testa.

  7. Väldigt väl utförd idé 🙂 Blev ju verkligen bra!

  8. Härlig effekt… snyggt… och smått är det så här från ovan 🙂

    • Läste någonstans att det blir bäst på bilder man tar uppifrån. Den här gången bodde vi en bit upp på bergssidan med utsikt över hamnen och byn med den italienskinspirerade polisstationen. Så jag tyckte det var läge att testa funktionen.

  9. Blir verkligen effektfullt. Har den funktionen på mina kameror men har inte kommit mig för att använda den. Måste komma till skott ser jag för det blir ju så häftigt:=)

  10. Så läckert! Ser ut som om man kan flytta på husen med handen….

  11. Vilken fantastisk bild! 😍 💕 ❤

Kommentera

